Stöd oss

Bua IF:s verksamhet bygger på ideella krafter där många ledare, spelare och föräldrar lägger ner mycket tid i föreningen.

Vi har valt en låg medlemsavgift och rimliga aktivitetsavgifter för att alla ska kunna delta i våra aktiviteter. Stora delar av föreningens kostnader för tex Västkustvallen, lokalhyror, materiel finansierar vi genom sponsring, offentliga bidrag och våra olika arrangemang, tex Makrillfestivalen.

Vill du som privatperson eller som företag vara med och bidra? Så här gör du!

Privatperson

• Bli stödmedlem i Bua IF – läs om medlemsavgifter och betalning här.

• Teckna dig för serielotter à 200 kronor. Dragning varje höst med högsta vinst 10 000 kronor. Skicka ett mail till info@buaif.se.

• Ange namn och adress samt antal serielotter före den 1 juni för att vara med från och med årets dragning.

• Lämna alltid dina tomburkar i behållarna vid återvinningsplatsen vid Västkustvallen! Återvinning via Pantamera förenat med nytta – Det är bara föreningar som får ersättning för importerade och skadade burkar.

• Bua IF på Topplistan i hela Sverige. År 2022 en kanonbra placering 9: a i Sverige

• Köp dina Bingolotter av Bua IF. Vi säljer lotter vid Bua Center. Tider för försäljning publicerar vi på Facebook och Instagram

• Tippar du regelbundet – glöm inte att registrera dig i Gräsroten med Bua IF som mottagare.

• Vill du att ditt namn ska synas vid någon av seniorernas hemmamatch (fotboll eller innebandy). För 800 kronor blir du bollsponsor. Kontakta sponsoransvarig via: info@buaif.se

• Gåvor till föreningen mottages via Swish 123 431 28 31 eller till bankgiro 689-7698. Skriv gåva i meddelandefältet.

Företag
Kontakta sponsoransvarig Jan-Erik Engblom via: info@buaif.se eller 0708-30 20 14 för en dialog kring sponsring som på
bästa sätt passar såväl ditt företag som Bua IF.

Sponsorpaket skräddarsys för varje företag och kan tex innehålla företagstryck på match- och träningskläder för våra fotbolls- och/eller innebandyspelare. Paketen kan också innehålla reklamskyltar på Västkustvallen eller och/eller sargreklam i innebandyarenan, Bua skola.
Alla våra sponsorer exponeras på Bua IF:s hemsida.

Om du vill att ditt företagsnamn ska synas vid någon av seniorers hemmamatch (fotboll eller innebandy) -  för 800 kronor blir du bollsponsor.

Sponsorpaket till Makrillfestivalen, Buatrövet, Midsommar anpassas utifrån företagets önskemål att synas under arrangemanget.